Dodaj komentarz

Maciej Węgrzyn: Cybernetyka marketingu politycznego

Zapraszam do zapoznania się z tekstem referatu psychocybernetyka insp. Macieja Węgrzyna, który został wygłoszony na konferencji pt. „Marketing polityczny w sztywnym gorsecie mediów”, która odbyła się w dniach 20-21.03.2014 roku na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.

Praca określa : Model oddziaływania marketingowego, proces informowania, specyfikę kanałów informacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem mediów i ich właściwości, problem prawdy w ujęciu cybernetycznym, sposoby wojny informacyjnej, problemy do rozwiązania w następnych opracowaniach.

Maciej Węgrzyn, Cybernetyka marketingu politycznego (pdf)

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: